2008. június 26., csütörtök

Csőben sült karfiol


Ma gyors kaját akartam, mert sok más dolgom volt, és volt is a hűtőben egy kis fej karfiol, hát gyorsan megcsináltam. A receptet a tesómtól kaptam, de a kiegészítés, hogy a tetejét meg kell szórni zsemlemorzsával, unokatesómtól ered.


A karfiolt rózsáira szedtem, sós vízben kicsit megfőztem, majd egy sütőpapírral bélelt sütőformába szedtem. Egy kis sonkát vékony csíkokra vágtam, ezzel megszórtam a karfiolrózsákat, majd az egészet leöntöttem tejföl-tejszín keverékével, amibe előzőleg belekevertem egy kis sót és borsot. Sajnos nagyon kevés tejföl volt itthon, de kiegészítettem egy kis tejjel is, nem ártott neki. A végén sajtot szórtam a tetejére, amit most kivételesen nem reszeltem, hanem szintén vékony csíkokra vágtam, mivel úgyis elolvad. 180-200 fokon sütöttem addig, amíg a sajt megolvadt, ekkor megszórtam házi zsemlemorzsával és ezzel még szép pirosra sütöttem.
Elég jól sikerült :-)

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

végre megin szerepelek!!! :) a kiflinél ki ne hagyjál! :)
most nem éhes!

Andi írta...

A kifliknél te leszel a főszereplő!

Névtelen írta...

és télleg! kéccer is meg vagyok említve! :)

Andi írta...

e öö e bódottá :-)

éva írta...

Én is benne vagyok! A titkos UNOKATESÓ be be be! Hurrá!!

Névtelen írta...

érdekes, ezt észre se vettem ;)

Névtelen írta...

újraolvasom, hátha megtalálom a titkos unokatesó kifejezést :)

Andi írta...

Tessék figyelmesen olvasni!

éva írta...

ezt szelektiv látásnak nevezik amikor csak SAJÁTMAGÁTLÁTJA VALAKI!!!!! BENNE VAGYOK ÉS KÉSZ.

Névtelen írta...

nem találtam, akárhogy is kerestem! csak azt hogy "tesóm", unokatesó sehol! bocs. reklamálj a blog szerkesztőjénél!!

éva írta...

csókolom, idemásolom, ha már nem tetszik megtalálni!!!
Ma gyors kaját akartam, mert sok más dolgom volt, és volt is a hűtőben egy kis fej karfiol, hát gyorsan megcsináltam. A receptet a tesómtól kaptam, de a kiegészítés, hogy a tetejét meg kell szórni zsemlemorzsával, unokatesómtól ered.
Üdv: unokatesó