2008. augusztus 22., péntek

Toma(2)


Betöltötte az egy hónapot.
Szebb, mint valaha. Jár (!), néha ugrik, már csak ritkán borul fel. Mosakszik. A gömbforma helyett kezd macskaalakú lenni. Négy hatalmas foga nőtt, lelkesen használja őket. A fülei is szépen nőnek, a végén még ő is olyan lesz, mint Norcika volt, két vitorlát hord majd a fején.
Egyetlen hibája van, lehetetlenül hangosan bír néha dorombolni, túl zajos. Ettől eltekintve békés és barátságos.
A ma reggeli mérlegelés eredménye: 444 gramm.


8 megjegyzés:

Andi írta...

Gratulálunk! És azt kifelejtetted, hogy milyen okos! :-)

Névtelen írta...

gyönyörű kis cica lett. nem gondoltam volna hogy megnő! :)

csincsilla írta...

A Toma(1)(2) fanklub tagja számára: fekete péntek. Tegnap már nem is ebédelt, miután visszakaptam az andikától, gyakorlatilag nem volt hajlandó enni, utána itthon sem, és persze este sem. Közben késő délután hányt és hasmenése volt. Az az egy adott némi reményre okot, hogy dorombolgatott, és kb. ugyanolyan rossz volt, mint mostanában mindig, jött és ment és minden alábemászott, és porcicákkal a bajuszkáján és a fülecskéin közlekedett (mert nálunk kosz van - persze most már azt hiszem, kitakarított). HÁrom cumisüvegnyi kaját öntöttem ki a szemétbe.
DE ma viszont már szépen evett, ugyan még csak kétszer, de sokat! És nem hányt, és nulla hasmenés. Mi a szösz baja lehetett????
Nem merem lemérni, bizti fogyott. Olyan kis véznának is tűnik.

Névtelen írta...

Szerintem Andi sutyiba beletömte a kajáját, ami biztos nagyon ízletes vót. Csak segény Tomácska gyomra még nem szokta meg.
Csincsilla! Lassan kidobhatod az összes tápot, Toma(2) is rájött, hogy a táp nem túl fincsi, bezzeg az "andikoszt".
De nagyonnagyonnagyon gyönyörűűűű ez a kisporcicatündérmanó :)

Névtelen írta...

ja! és bódog hónapnapot!!!!!

csincsilla írta...

Hát, nagyon logikus, amit mondasz. De azért nem lennék a helyedben, amikor Andika ezt elolvassa...
És köszönjük a felköszöntést!

Andi írta...

Elolvastam. :-/ Nem én voltam! Nem csináltam semmit! Nálam még az ölemben alukált és dorombolgatott 1 órát!!!! Semmi baja nem volt! Lehet, hogy a tejtől volt, nem? Nagyon aggódom!
Az új képeken viszont gyönyörű, és a bundácskája olyan, mintha szépen meg lett volna mosdatva a fényképezkedéshez...
Nagyon ügyesen mászik kifelé. Egyre cicább cica.

csincsilla írta...

Alapvetően a hátsó fele részesült erőteljesebb súrolásban :)
És igen, irtó ügyesen mászik ki és be, szeret itt gyakorolni, ide jár vissza aludni a nagy szobai kirándulások után :)