2008. augusztus 11., hétfő

Viki sült tésztája


Viki is készült Mazsi születésnapjára, méghozzá saját készítésű ajándékkal. Szerintem nagyon kedves dolog készíteni valakinek valami meglepetést ajándékba, de hogy egy huszonévesnek pont a sütés-főzés jusson eszébe, ez hihetetlen! Le a kalappal előtte! Még nekem is nagy örömet szerzett vele! Pláne amikor megkóstolhattam ezt a fantasztikus tésztaételt! Ezért megkértem Vikit, írja le nekünk, hogyan készítette:

Szósz: pirítok hagymát olivaolajon, aztán jöhet rá a hal (Riomare tonhal konzerv, egyet használtam, de legközelebb kettőt fogok, mert senki nem érezte :-)), picit még összekavargatom. Aztán Andi-féle paradicsomszósz ;), és egy kis víz. Fűszerezem sóval, borssal, oregánóval és bazsalikommal (őrölt), Mazsi ízlése szerint :D. Megvárom amíg összerottyan az egész és félrerakom, mert már kész is.

Már ezen a ponton elcsöppen a nyálam... Hú de jól néz ki ez a szósz!


Összevágok apróra: póréhagymát (jó sokat Mazsi ízlése szerint), három különböző színű kaliforniai paprikát (értelemszerűen három darabot :-)) (köszönjük, Viki!), és két-három paradicsomot.

Ezt a színkavalkádot! Csodálatos!

Megfőzöm a pennét. Kiolajozom a tepsit (olivaolajjal), és a pennét rakom legalulra, aztán jöhet a sokszínű zöldség és erre rá a fini halas szósz. Megszórom sok-sok sajttal, és berakom a sütőbe 35-40 percre.


Mind a tíz ujjamat megnyaltam utána! Érdemes kipróbálni így is, mert különlegesen finom, de titkos forrásokból úgy tudom, hogy továbbfejlesztett változat következik!

Hát ez meg nagyon érdekes, hogy itt pont ugyanolyan kukta van, mint tesómnál. Vagy lehet, hogy ez egy bérelhető (esetleg chippendale) kukta????

21 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerepeleeeeeeeek, híres letteeem :D! (köszi Andi!)
A kuktát tőlem lehet bérelni, ha valakinek felkeltette volna az érdeklődését..

Andi írta...

Szivi!
Akkor én rendelnék egy kuktát :-))

Névtelen írta...

bárcsak mindennap lenne szülinapom (lehet akkor 80kilóval több is lennék....vihi)
nagyonnagyonnagyon fini volt ez a tészta, ráadásul aznap pont azt kívántam(még hisztiztem is mert anyuka mást ígért be-persze a meglepetés kedvéért ;) )
mégegyszer köszi Vikkiiii!!!*szivecske*

ui.:én szeretnék egy örökös 0-24 kuktát;)

Névtelen írta...

én meg egy csippendélt! :)

Andi írta...

Nna, jellemző!

Névtelen írta...

Anyunak egy csippendél csütörtök hat körül.. jó felírtam vihhi

Névtelen írta...

köszi viki rendes gyerek vagy! :) csak ne szőrözze össze a kocsimat! :)

Névtelen írta...

Ne félj nem bánod meg :D Mindent megmutat ;)!

Névtelen írta...

van koreográfia is? :)

Névtelen írta...

naná :D, man in blackre nyomja, de ha van zene, amit KEDVELSZ ;), akkor arra is nagyon tudja mozgatni a bojler testét vihhi

Névtelen írta...

felkeltetted az érdeklődésemet a produkció iránt! Megrendelem! :)

Névtelen írta...

és a zene az én KEDVELT zeném legyen! ha lehet! :)

Andi írta...

Kit érdekel, amit megmutat? Semmi újat nem tud mutatni (egyik se)! A kedvenc zenédet pedig meghallgathatjuk a Jazz Gardenben is mindenféle MACERA nélkül!

Névtelen írta...

na de nincs mindenkinek bojler testee!!

Andi írta...

Nincs? Én úgy vettem észre, hogy majdnem mindegyiknek az van... Na jó, ez különlegesen szép bojler!

Névtelen írta...

de még milyen!!!!! mégg az én szívemet is lerabolta:):)

Névtelen írta...

mínusz egy g

Névtelen írta...

no mindegy, már megrendeltem... :) csütörtök hat óra (ajaj)! megtekintem ezt a bojlertestet, hátha mégis más... (nem hiszek a mesében!) :)

Névtelen írta...

hoooogyéééltedazthogynemhiszelameséékben???

csincsilla írta...

Itt lehet csippendélpockokat rendelni a főzéshez?

Névtelen írta...

igen itt. csak a tulajdonosnak napi három edzése van, de majd szólok neki, hogy csippendélpocok megrendelő a láthatáron! :) gyorsan találja ki az árat! :) (nem olcsó, én már csak tudom!)