2008. december 31., szerda

Boldog új évet!!!



Ezzel a gyönyörű felvétellel kívánok mindenkinek boldog új évet, jó egészséget, szép szerelmeket, sok pénzt, jó bulikat, finom kajákat és piákat! Tudom, hogy ki fogok kapni blogtársamtól, de sajnos ma mégsem tudtam főzni mert tegnap a Jazz Gardenben kicsit kiütöttem magam, sőt nem is annyira magamat, inkább szegény fiamat, de hát lássuk be, kénytelen voltam őt leitatni, ha azt akartam, hogy táncoljon velem!!! :-)

Fogadalmaim 2009-re:

- Kevesebbet iszom!!!
- Tavasztól elkezdek futni.
- Új ruhákat veszek.
- Többet kirándulok és kevesebbet alszom.
- Sok pénzt teszek félre a házamra.
- Ennek érdekében (majdnem) minden munkát elvállalok.
- Megcsinálom végre a két kis kosarat, amihez a hozzávalókat megkaptam már Boritól.
- Megtanulok angolul (na ezt nem gondolom komolyan!).
- Megcsináltatom a kopogást a kocsin (Fülesen).
- Megtanulok táncolni :-) (ezt se gondolom komolyan!).

Más most nem jut eszembe, de várom mindenki hozzászólását arról, hogy miket fogadott meg! :-)

B.Ú.É.K.

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

ha elmondod akkor nem az lesz h nem teljesedik?:D

csincsilla írta...

én elfelejtettem fogadkozni, de kb. nekem is jó ez a lista:) mondjuk, nem akarok megtanulni kosarat fonni:)

Andi írta...

Hát amúgy sem fűzök sok reményt a megvalósuláshoz, akár elárulom, akár nem. Amúgy szerintem az újjévi fogadalmakat el szabad mondani (úgyse gondolja komolyan senki :-)).

Névtelen írta...

a futást meg kéne valósítani!! :)

Névtelen írta...

a futást meg kéne valósítani!! :)

Névtelen írta...

:)
Velem fog futni, már megbeszéltük és nem hagyom majd annyiban a dolgot:D
(legalább ez az egy teljesüljön:P)

Andi írta...

Számítottam rád Mazsi! (Különben nem újjévi, hanem újévi, szörnyű hogy ilyenek becsúszhatnak!)

Andi írta...

Senki másnak nem volt újévi fogadalma????

Névtelen írta...

a "teljesedik" se semmi de már nem volt kedvem kijavítani, hátha nem veszi észre senki.
egyébként énis ilyesmiket fogadtam meg (nyugisabb,egészségesebb,szebb,jobb, élet stb :D) mondjuk ezeket általában non-stop év közben is megfogadom magamnak...egyszer csak sikerül:D

Névtelen írta...

Mazsi! Tiszta rekielméle amit elmondtál :D, ebből vizsgázom hétfőn! Vigyétek Sznupit is futni, ne figyeljétek miket mond, szeret futni! :)

Névtelen írta...

rekielméleT

Andi írta...

Mi az a rekielmélet? :-)))

A teljesediket ha nem mondod, észre sem veszem! :-)

Névtelen írta...

Viki! kíváncsi vok hogy hány ember tudja ezt elérni...:D

Névtelen írta...

Andi köszi!:D
rekielmélet=rekreáció elmélet
rekreáció=sport,egészséges életmód,e örö e bódottá stb:)
így már érted?

Névtelen írta...

sznupi sose fut, sznupi nem szeret futni!

Névtelen írta...

Rekreáció a szabadidő (társadalmi kötelezettségek és a fiziológiás szükségletek kielégítésén túl fönnmaradó szabad felhasnálású idő) eltöltésének kultúrája.

Sznupi mondott valamit?!

Névtelen írta...

viki én is kb ugyanezt mondtam sztem:D nem?

Andi írta...

Deeeee! :-)

Névtelen írta...

Köszi!!! :D

mazsolla írta...

és tényleg futunk!!!!:)