2008. december 25., csütörtök

Boldog karácsonyt!


Hű, nagyon nem rég írtam már a blogba, pedig néha még főztem is:) De a karácsony körüli kötelező teendők engem is teljesen lekötöttek, egyszerűen nem jutottam el idáig. Meg gondolom, blogszerzőtársam is ugyanebben a cipőben bandukol.

Mindenkinek békés, boldog karácsonyt kívánok.

És bónuszképek a legnagyobbik cicánkról, akinek a dobozfüggősége töretlenül tombol álló és fekvő doboz esetén is:) És várom a tippeket, hogy vajon kinek az alkatrészei láthatóak az egyik kép alján?





14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tomcica mancsa és fülének belseje :) hm?

Névtelen írta...

És mit lehet nyerni? A gyorsaság is számíthatna...

csincsilla írta...

igen, számít. tökéletes a válasz, szinte. ugyanis a fülének a külseje :)süti?

Névtelen írta...

de milyen süti? :)

csincsilla írta...

amit szeretne a boldog és gyors nyertes:)

Névtelen írta...

nyertesek... :D

Névtelen írta...

viki! milyet szeretnénk? eprestorta? :)

Névtelen írta...

desszertnek jó lesz... ;)

Andi írta...

Speciel én két mancsnak néztem, és Kófickára tippeltem volna... A hülyék mit nyernek?
Egyébként majdnem írtam sms-t neked, Csincsilla, hogy a tököm tele van már a napi kétszeri etetés-itatással és mosogatással! Te hogy voltál karácsonykor? :-) Szerintem jól elbeszélgettünk volna, ha van időm felhívni!

csincsilla írta...

hát, te nem találtad el :) a hülyék is sütit nyernek:) csak meg kell mondanotok, hogy mit, mert a testvéred annyira, de annyira válogatós.
mi karácsony három napja alatt összevont reggel-ebéd-vacsit fogyasztottunk, ez ugye csak napi egy étkezés olyan este hat körül, szóval ezt ki lehetett bírni:)és ugye távolról sem vagyunk annyian, mint a matusok:) a maradék időt sütemények majszolásával és alkoholos italok szopogatásával csaptuk agyon:)

Névtelen írta...

mi tudományos alapon döntöttük el, hogy kinek a mije van a kép alján. azaz ötezer képet vetettünk össze egymással, hogy kinek, milyen színű lába, feje, stb. van. kófic azonnal kiesett, ugyanis fehér a lába... így, mikor már mindenkit kilőttünk, maradt az egyetlen fekete állat, toma-cica... nehéz volt! :)

Névtelen írta...

ja! és alkoholos italt egyáltalán nem szopogattunk... lehet, hogy az is segített...

Andi írta...

Azt még soha nem vettem észre, hogy Kófickának fehér a lába... Biztos voltam benne mindig, hogy fekete!

Igen, de én már akkor kidőltem az etetés-itatással, amikor csak kettesben voltunk itthon Tomával. Ezt az összevont reggeli-ebéd-vacsora verziót feltétlen ki fogom próbálni!!! :-)

Ha a hülyék szavazhatnak, akkor én valami lájtos almás sütire szavaznék!

Névtelen írta...

jóvan, nem is fehér, de világos színű a lába. zsuzsikának fehér.