2009. március 13., péntek

Barbi rakott zöldséges-fetás egytálja


A tegnapi hihetetlen mennyiségű krumplis pite után ma icipici kedvem se volt főzni, de szerencsére Barbi kolléganőm kisegített. Ezt a csodálatos rakott zöldséget ő főzte (illetve sütötte), és nagyon rendes volt tőle, hogy nemcsak a fázisokat de az megsült kaját (még éhesen is!) lefényképezte - örökké hálás leszek érte! :-) Én csak illatát kóstoltam meg, de az alapján állíthatom, isteni lett!!!

Na és akkor a recept:
Hozzávalók
- brokkoli
- karfiol
- bébirépa
- borsó
- 2 pár virsli
- Diétás :-) bacon szalonna
- sajtszósz – rockfort, füstölt és trappista sajt + tejszín + bors
- tejföl
- feta sajt
- bazsalikom


Mivel mélyhűtött zöldségekből dolgoztam, így először vegetás vízben főztem kissé az alapanyagokat. Addig lereszeltem a sajtokat és a tejszínt előmelegítettem, amibe beledobáltam a sajtokat és összerottyantottam. :-) Amikor már „szószos” állagú lett, összekevertem egy pohár előre jól átkevert tejföllel.


Miután kissé átmelegítettem a zöldségeket, sütőpapírral körberakott tepsibe öntöttem őket, rávagdostam a virsliket és ráfektettem a „light” :-) bacont. Ráöntöttem a szószokat és fetasajttal kiraktam a tetejét. Kb. fél órát sütöttem össze a sütőben. Villanysütőben 180 fokon. A végén kicsit meggrilleztem a fetákat, hogy szép színt kapjanak. Miután kivettem, természetesen bazsalikommal megszórtam a fetákat.



Jó étvágyat! :-)

1 megjegyzés:

csincsilla írta...

nagyon szép! és finomnak is tűnik:)