2009. március 10., kedd

Hagymás badzsi


Ez volt a kofta előtt:) Hát, ez is nagyon finom. A Szakácsok könyvéből vettem a receptet.
- 3 vöröshagyma, felkarikázva

- 100 gramm csicseriborsóliszt (én sárgaborsólisztet használtam, mert az volt otthon)
- 1/4 teáskanál szódabikarbóna
- 1/2 teáskanál kurkuma
- 1 zöld chili, apróra vágva
- 1 evőkanál korianderzöld, apróra vágva (ezt kihagytam)
- 1/2 teáskanál só
- 5 evőkanál víz

Összekevertem a tészta hozzávalóit, beleforgattam a felkarikázott hagymát, és forró olajba kis lapos  halmokat sütöttem belőle. Nagyon gyorsan sülnek.

Háromféle mártogatós volt hozzá, az Andi fantasztikus almacsatnija, egy mentás (szárított menta összemorzsolva, joghurt, só, bors) és egy csípős (ketchup+csípőspaprika-krém).




1 megjegyzés:

Andi írta...

Annyira gyönyörű, hogy nem is találok szavakat!