2009. március 22., vasárnap

Ercsi megint főz!


Vikiéknél megint Ercsi főzött és nem is akármit. Egy tisztítókúra egyik receptjét osztotta most meg velünk, remélem követi majd a többi is! Igyekszem majd én is betartani, mert nagyon tetszik, és már amúgy is készültem valami ilyesmire, ami azért mégsem böjtölés. Ercsire nagyon büszke vagyok, amiért ilyen jókat főz és olyan sokan irigylik érte Vikit! :-) Én is...

(Azért azt is megemlítem, hogy a gyönyörű kajáról a gyönyörű képeket Viki készítette!)


Hat darab csirkemellfilét besóztam és megborsoztam aztán nekiláttam felvágni a zöldségeket. 2 paradicsom, 2 paprika, 1 brokkoli. Miután felaprítottam őket, tepsibe helyeztem, adtam hozzá oregánót és bazsalikomot. Aztán letakartam egy fóliával és fél órát pároltam. [Uhh de éhes lettem! Nagyon jól hangzik!]


Ez egy béltisztító kúra, aminek az a lényege, hogy nagyon sok feldolgozatlan gabonát (teljes kitörlésűt) és feldolgozatlan magvakat (mandula, mogyoró, lenmag...) kell enni és ehhez rengeteg vizet kell fogyasztani. Ezzel salaktalanítjuk a szervezetünket és megszabadulunk a sok méreganyagtól.

Köszi Ercsi, próbállak követni!!!!! :-) El is kezdem mindjárt szerdán egy kis bükfürdői wellnesz kikapcsolódással...

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

aztán a magvak miatt a béltsztíts után kezdhetem az arctisztító kúrát is:D

Andi írta...

Igen, nekem is eszembe jutott, hogy mi van akkor, ha valaki nem bírja az olajos magvakat? Mondjuk akkor is lehet szezámmagot meg lenmagot enni, de a többit mivel lehet helyettesíteni?

Névtelen írta...

zabpehely (nem csokapik :D), zabkorpa , minden cucc amiben teljeskiörlésű magok vannak.

Andi írta...

zabkorpa, teljes kiőrlésű magok... ez nekem mindig annyira rémisztő. hol lehet ilyet kapni? hogy néz ki? mibe lehet tenni? csak nem fogom a markomból a számba önteni... HELP!

Névtelen írta...

NEEEEM CSOKAPIIIIK????? :)

Andi írta...

hallottad nem? nem csokapik!

Névtelen írta...

Kenyerekben van (interspar), csinálhatsz belőlük zabkását, belerakhatod joghurtba. Eriknek ennyi elég, de linkeljük az oldalt http://www.femina.hu/fogyokura/beltisztito_rost_dieta

Névtelen írta...

hűűűűűűűűűűűűűűűűűű, de jól néz ki!!!! ügyi ez az Ercsi fiú!!!!

Andi írta...

Caaaak sajnos a joghurtot nem szeretem, a zabkását pedig utálom :-)

Névtelen írta...

Én pedig imádom (Anna mondja ő is ((haha)) ezeket a dolgokat a joghurtot a teljeskiőrlésű magvakat és a kaja is gyönyörű lett!! Bravó Ercsi és Viki!!

Andi írta...

Jó de te mit nem imádsz??? Annán csodálkozom... Biztos azért mondta, mert megint fenyegetve volt...

Bea írta...

Erik, nem akarsz véletlenül hétvégén nálunk is főzni? :)

Andi írta...

Jaj akkor én is szeretnék egy sorszámot tépni!!! Mondjuk az 1-est, khm, ha lehet...

Bea írta...

Oké Andi, tiéd lehet az 1-es. Ha az enyém lesz a 0,5-es :P