2009. október 31., szombat

Kata-féle padlizsánkrém



Éva és Anna Pécsett (Zsófinál) töltötte az őszi szünetet, onnan hozott néhány szuper receptet. A padlizsánkrém nagy kedvencem, mégis elég ritkán csinálok, mert Toma nem szereti a padlizsánt, én nem szeretem a szendvicseket, tehát jól kell időzíteni, hogy elfogyjon. Hetek óta készülök én is Micike padlizsánkrémével, már meg is vettem a hozzávalókat, csak várom a megfelelő pillanatot az elkészítéshez. Addig is lássuk, Kata hogyan csinálja:

"A padlizsánt megszúrkálom és a sütő rácsán közepes lángon megsütöm. Hideg vízzel leöblítem, héját lehúzom, majd összetöröm, esetleg turmixolom. Ízesítem lereszelt vösörhagymával, zúzott fokhagymával sóval, borssal, balzsamecettel pici cukorral, olivaolajjal."




A padlizsánkérmet pirítósra kenve kell tálalni, de vajat is lehet alá kenni, ahogy Éva csinálta. Nekem nagyon tetszik, hogy ez a padlizsánkrém ilyen gusztusosan darabos. Köszi a recit!

2 megjegyzés:

Éva írta...

Nekem is az volt a furcsa, hogy nincs benne majonéz de így olyan könnyű és tiszta volt (nem nehéz....) nagyon finom volt!

Andi írta...

Látszik is! Nekem az tetszik, hogy olyan darbos és nem pépes.