2008. július 21., hétfő

Sarlott



Ez volt tegnap torta helyett. Végül is a szokásos túrós gyümölcstorta, kicsit másként összerakva.


Sütöttem 5 tojásból egy piskótatekercset, Andika-féle és saját idei baracklekvárral fele-fele arányban szépen megkentem, felszeleteltem. Frissen tartó fóliával kibéleltem egy mély tálat, kiraktam a felszeletelt piskótával.


Összekevertem a krémet, nagyjából ugyanazt, mint a túrótortánál szoktam használni, fél kg lidles krémtúró, egy nagy doboz joghurt, 3 dl felvert tejszínhab, egy zacskó zselatin, egy zacskó vaníliás cukor, porcukor, ízlés szerint, és most belekevertem a gyümölcsöket is (a szokásos, eper, málna, ribizli) fagyottan.


A krémet ráöntöttem a piskótákra, amikor elérte a tekercsek végét, akkor az egyelőre még felfelé álló talpacskáját is kiraktam a maradék tekercsekkel. Pihent néhány órát a hűtőben. Aztán este meg kiborítottam, a fóliával elég egyszerű volt.

1 megjegyzés:

Andi írta...

Azt hiszem értem, hogy kell csinálni, azt hiszem...
Nagyon gyönyörű szokás szerint!
A baracklekidről nincs beszámoló?