2008. október 20., hétfő

Kata kókuszos sütije


Csak kíváncsi voltam, hogy mutat ez az egyik kép sarkából kivágott pici kép a blogon. Tök jó. Van ám az egész dobozról is egy kép, de túl sötét lett, használhatatlan. Azt nem tudjátok persze, hogy elmentem a fényképezőmmel úgy a buliba, hogy nem volt benne memóriakártya, összesen 8 képet tudtam csinálni, abból 3 rossz volt. Vagy már írtam? A memóriám már nem a régi, ugyanis nem találom a saját memóriakártyámat sem.

Megérkezett Katától a recept máris közzéteszem, Csincsilla ne nyafogjon! Sajnos jobb képet nem tudtam róla szerezni, de ha majd valaki megsüti, kérem szépen, fényképezze le és küldje el nekem! :-)

Hozzávalók kb 20- 30 darabhoz :

2 tojás
15 dkg porcukor vagy barnacukor
8 dkg margarin
20 dkg kókuszreszelék
1 evőkanál liszt (ki is maradhat)
8 dkg étcsokoládé

Megolvasztjuk a vajat, és amíg hűl az egész tojásokat a cukorral fehéredésig keverjük, majd a vajat belecsurgatjuk és kicsit még keverjük. A kókuszreszelékbe beleszórjuk a lisztet, és az egészet a tojásmasszához adjuk. A csokoládát apróra vagdalva szintén belekeverjük.

Sütőpapírral bélelt tepsibe kanállal kis halmokat teszünk. Előmelegített sütőben, közepes lángon 8-10 percig sütjük(lehet 15, sütőfüggő).
Gyorsan sül de amikor kiveszed még nagyon puha, de mire kihűl, megkeményedik. Fémdobozban sokáig friss marad.


Puszi, Kata

Kössz, neked is puszi :-)

5 megjegyzés:

csincsilla írta...

hát, hadd ne mondjak erre semmit. mármint erre a memóriaügyre. duplán ne.

csincsilla írta...

ja, és biztos csinos a süti meg fincsi is, de eléggé magunkra vagyunk hagyatva, rendes fénykép és recept híján. nyaf.

Andi írta...

Most már indulj haza és süssed, feltettem a recit!

csincsilla írta...

köfike. így azért már csak könnyebb :)

Névtelen írta...

..süssed, hozzad!!!!! :)