2008. október 9., csütörtök

Virágok

Lehet, hogy örül neki valaki, ha szép virágokat láthat. Lefényképeztem a szülinapi csokraimat...




Szép csokrom Dzsozeftől. Ma egy hetes és teljes szépségében pompázik még mindig!

Ezt a szépséget Zsuzsi kapta Marcsitól, neki is mostanában volt a szülinapja

Ez pedig az én gyönyörű csokrom Marcsitól!

Zsuzsié és az enyém együtt...



Mostanában egyre többször kapok sárga rózsát... Ezt a csodálatosat Feritől kaptam azon az emlékezetes estén, amikor szó nélkül átadta gitárját Tomának, hogy eljátsszon egy számot életében először közönség előtt. Soha nem felejtem el! Jut eszembe: a gázsit nem kellett volna elosztaniuk???


Ez a szép fehér rózsa Bálint ajándéka, köszönöm!


Marcsitól és kollégáinktól kaptuk ezt a finom daubneres Sacher tortát.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Milyen rhomaanhhtikus!Mennyi sok kedves ismerős! :)

Andi írta...

Nnna, mit szólsz?

Névtelen írta...

csak annyit, hogy:
éjjjen a fenkláb!!!

Névtelen írta...

gyönyörű csokrok! legszebb az a bizonyos sárga rózsa... (gázsit én se szoktam kapni, úgyhogy ne reménykedj! éljen a fenkláb én is aszondom! (sejet)

csincsilla írta...

az előbb lelkendeztem, de nem engedte be a rendszer. szóval még egyszer: anyám! ez igen!

Névtelen írta...

Na végre virágok!! Növények!! Úgy szeretem őket! Anna soha nem érti hogy lehet a növényeket preferálni az állatokkal szemben!!!! Hát könnyen!!
A blog meg kert is nem csak konyha....

Névtelen írta...

...az étterem mellé már egy virágost is nyithatsz :)
egyébként gyönyörűűűűek a virágjaid és millen édesek akiktő kaptad.

Andi írta...

Igen! Nagyon!