2009. február 23., hétfő

Csokoládés tallérok, 2.


Annyira finomnak nézett ki az Andi csokis tallérja, hogy én is kedvet kaptam hozzá. Főként, hogy egyesével terít le bennünket az infuenza, és a rengeteg bögre citromos tea mellé néha igencsak jól tud esni egy-két finom keksz. Főleg, ha ennyire csokis.
Szinte szóról szóra követtem az eredeti receptet (ez biztos a betegség miatt van), csupán a cukor mennyiségét csökkentettem le olyan 90 grammra. És nagyon, nagyon finom csokit használtam hozzá.
Nekem ebből a mennyiségből 15 darab lett, úgy számolom, hogy kb. 1000 kalória adagonként. Két tepsiben, légkeveréssel sütöttem, mivel úgy gondolom, hogy az én sütőm alacsonyabb hőmérsékletet produkál, mint amit a kijelzője mutat, 200 fokon (a 180 helyett), pontosan 12 percig. Egy lehelletnyit túlsütöttem, legközelebb pont 10 perc elég lesz. Gyönyörű lett, nem?

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

De!:)

Névtelen írta...

télleg gyönyörű! :)

Andi írta...

Gyönyörű! Mint a könyvben! Hogy csináltad? Formáztál golyókat? Nekem még sosem lett ilyen szép!!!!!
A fénykép is fantasztikus, gratulálok!

Névtelen írta...

csudaszépséges!! Andinak el ne áruld, csináljon krokodilosat, vagy kutyásat, macskásat neki csak azok mennek. A gömbölyded formákat csak a nevében ismeri :)

Andi írta...

Na jó, ebből elég! Megpróbálom még egyszer!

Névtelen írta...

ha nem sikerül én úgyis megeszem!!!

Andi írta...

Köszi! :-)

Névtelen írta...

Andika, csokis süti ügyben rám is számíthaatsz:)

Névtelen írta...

egyébként a süti szebb mint a szakácskönyvekben:)))

Andi írta...

Köszi Marcsi, akkor mindenképpen számítok rád, bárhogy sikerül! :-)

Névtelen írta...

Én is felajánlanám a kis bendőmet, bármillen is légyen a kinézete :)

Andi írta...

Ez az alap! :-)