2008. szeptember 15., hétfő

Kisnána, 2008. szeptember 12-13-14.
















Csincsilla várja a beszámolót, nem hagy aludni. De hát miről is számoljak be? Mert hát egyrészt a kaják nem sikerültek olyan jól (kivéve a palacsintát), hogy azokról hosszan, szépen, részletesen írhatnék, másrészt pedig vannak dolgok, amikről nem szoktunk beszámolni.


Kétszer egy évben elmegyünk Kisnánára "kiereszteni a gőzt", ilyenkor eszünk, iszunk, sétálunk, táncolunk, énekelünk (én Piramist), napozunk, pihenünk, megpróbáljuk a lehető legjobban érezni magunkat.

Még soha nem ment ugyanaz a csapat, mindig más barátok jöttek, és Révész szavaival élve "Én mindet szerettem, búcsúzóul írtam nekik egy dalt! És, aki ezután jön, mindegyiket szeretem majd!"

Hiányoznak, emlegettük őket (hallod Tata??? és a többiek is!). Elég sokszor énekeltem most Piramist ... sajnálom drágáim! :-)

Na jó, hol is kezdjem? A csapat fele még pénteken reggel elindult, hogy megfőzze a gulyáslevest szegény dolgozó barátainak és úgy várja őket a hosszú hétvégére. Mindez majdnem sikerült is, csak annyi volt a baj, hogy a főzögetés végére a csapat kissé elterelődött, mert táncolni kellett és így sajnos kicsit odaégett a leves. Tudom, tudom, hallom a kérdést: hogy lehet egy LEVEST odaégetni? Hát megmondom: könnyen. Először is azt a hibát elkövetni, hogy a tökéletes főzőmestert lecserélni egy újra, csak a pancserek szokták. Az új főzőmester pedig nem volt képes egyszerre zenét csinálni, autóakkumulátort tölteni, táncolni és kevergetni a hagymát. Pedig annyira igyekezett... Ha a régi főzőmesterünk nem szól, már a hagymánál kezdhettünk volna mindent elölről. De hát neki a vérében van, úgyhogy idejében figyelmeztetett... A második hiba, ha este 10-re ér le a csapat második fele, ugyanis addigra a főzőcsapat figyelme lankad, kezdenek "fáradni", úgyhogy megint nincs aki figyelje a bográcsot, tehát megint odakap a szemét leves. Szerintem más hibák is voltak, de ezekre nem akarom a társaim figyelmét felhívni, így is elfogyott az utolsó cseppig. Nem írok receptet, erről nem érdemes. (Pedig dióleveleket dobáltunk a tűzbe és találgattuk a gulyásleves szép blogbeli nevét: Diólevélen füstölt gulyás...)






























Tudom, Csincsilla, hogy te idén olyan gulyáslevest főztél a barátaidnak, hogy hét nyelven beszélt, de tudd meg, nem érdekel, mert nekünk is sikerült ez két-kisnánával ezelőtt. Most sajnos éppen csak ehető volt...

Második nap, egyik kedves új (és remélem mostantól már állandó) barátunk egy meglepetéssel készült. Micike segített bekeverni a palacsintatésztát és mialatt az pihent, elmentünk megnézni a kisnánai várat. Tomi ebből is felkészült (nem csak palacsintasütésből) és csodálatos előadást tartott nekünk. Ha nem meséli el a vár történetét, sosem tudjuk meg :-)



Vársétánk után nekiállt Tomi és életében először palacsintát sütött, összesen 21 darab lett! Meg kell, hogy mondjam, rosszul tette, mert mostantól mindig sütnie kell, annyira jól sikerült! Nagyon ügyes vagy Tomi, köszönjük!

Szép és megható üdvözlő beszédet is mondott, majd nekiállhattunk a palacsintáknak és csináltunk az én baracklekvárommal feltekertet, Magduska-féle málnás-ribizlilekvárost, kakaósat és én, nos hát én üresen szeretem és úgy is finom volt! Talán egy kis Marcsi-féle túrótöltelék és egy egészen pici Nutella hiányzott Norbinak...






























Este főztük meg a csirkepörköltet. Na nem, erről nem vagyok hajlandó beszámolni, elég ha megmutatom a képeket, hátha nem derül ki, mennyire rossz lett:





























Hát igen, ez a parázs igazán szép! Azért ez a tűz (meg a parázs) nagy találmány ... igaz, Józsi??? Szerencsére ez alkalommal se felejtetted el ezt elmondani nekünk! :-)

A rosszul sikerült kaják (kivéve a palacsinta) után utolsó nap főztünk egy finom marhahúslevest, ami jól felmelegített bennünket és nem felejtettem el természetesen Eszter isteni kávéit sem, ami nélkül megállt volna az élet! Naná, hogy ezekről nem készült fénykép! Ezért most gyönyörű művészi képeket teszek fel azoknak, akik eljutottak idáig az olvasással. Kata rengeteg virágmagot gyűjtött, tőle lehet igényelni :-)











































33 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem nagyon is finoman sikerült minden, NE FIKÁZZZZZ !!!! Pláne a levest, abba még "módzsót" is kevertünk (több ízben, úgy fél óránként)

Névtelen írta...

Hát ez aztán titokzatos kis kiruccanásnak hangzik. Miről nem lehet beszámolni vajon?? Na mindegy, akkor nézegetem a kormos kondérokat és a büdöskét! De mi lehet az a módzsó?? (Egy irigykedő anyuka)

Andi írta...

Mózsdót wörkingeltünk bele! :-)

Névtelen írta...

én sajnos nem lehettem ott, mert beteg voltam, és szerelmem "modzsó" sem hajlandó még velem jönni (paraszt!), de majd eljön annak is az ideje, talán, úgy öt-hat-hét év múlva...

Névtelen írta...

5-6 év? Akár csak Mr és Mrs Smithnél?:D

Andi írta...

Hét. Szerintem hét év múlva.

csincsilla írta...

Én csak irigykedni tudok, rég tudtam magamról ennyire megfeledkezni, hogy odaégessek egy ekkora kondér levest! gratulálok a résztvevőknek!
kicsit részletesebb beszámolót vártam volna, teljes étel- és itallappal :(
de azért így is köszönöm.

Andi írta...

Az italokat is lefényképeztem, de végül egyrészt nem mertem feltenni, másrészt ezt a sok képet is hajnali egyig tartott berakosgatni.
Ennél részletesebb beszámolóóóóót??? Hát már szinte mindent tudsz!!! :-)

Névtelen írta...

Az emlegetett "gumiseggű" névrokonát kéne megkérdezni a részletekről, ő már mindent tud :):)

Névtelen írta...

öt. hat. öt vagy hat év. :)

Andi írta...

Akkor hat :-)

Névtelen írta...

de semmiképp sem öt. négy meg még annál inkább nem :)

Andi írta...

Bocs, én nem tehetek róla!

Névtelen írta...

hanem ki?

Névtelen írta...

Szerintem az új "főzőmester" volt a legjobb, akinek nem ez a véleménye az kapja be a fakanalát.
A gimuseggű nőmről meg szájjjatok le!!!
Legközelebb meg legyen nutellásmódzsó is.
Egyébként sztm, van egy kis esze akkor 10 év!

Névtelen írta...

norcika! majd ha aktuális lesz, megmutatom a helyet az erdőben. remélem, még ebben az életedben, de legalábbis tíz éven belül! :)

Andi írta...

Beviszed az erdőbe??? :-)

Névtelen írta...

há nem én, majd ha egyszercsak lesz valami aktuális akkor az. én csak rábökök a helyekre, ahogy elhaladunk mellettük. mer több van. mai állás szerint kettő... :)

Névtelen írta...

Tesók! Norciból erdőkerülő lesz? Mi lesz a mostani állásával???

Andi írta...

Semmi tesóka, mert munkaidőben fogja csinálni! A mostani állása alatt... mint egyesek...

Névtelen írta...

piri :)

Névtelen írta...

nem is piri! ha megfizetnek érte... miért ne? :) irigykedtek, mi?

Andi írta...

Én nem!

Névtelen írta...

én egy kicsit :)

Névtelen írta...

szerintem norci is! :)

Névtelen írta...

Bizonyos dolgokra irígykedem, viszont én haza tudom vinni.És más programokat is tudok szervezni majd vele. Na ki irígykedik??????????

Névtelen írta...

pillanatnyilag te. ugyanis te csak egy fantomról beszélsz, aki nincs is, csak reméljük, hogy lesz. :)

Névtelen írta...

Nem fantom!!! Ma fogom elhozni a gumistól, de sajnos nem csak ragasztani kellett, hanem centírozni is, mert azt mondta a gumis, hogy szét volt "hajtva". És még azt is mondta, hogy ne vigyem erdőbe, mert eldurran a p....ja.

Névtelen írta...

héj ezt a blogot fiatalok is olvassák!!! perverzek!

Névtelen írta...

Andi néni!

A -2, má csak -1, de tessék dolgozzni a + pontokért :)
vaúúúúúúúúúúúúú

Névtelen írta...

Ki az a Norci? :D (:p)

Névtelen írta...

:D

Andi írta...

Zokni! Igyekezni fogok!
Viki! Nem tudom én se! A cicámat is így hívták, csak nem rá gondolnak!