2009. december 16., szerda

Az első hó

"A hó nem finom, de érdekes! Bárcsak mind a két szememmel rá tudnék fókuszálni...!!!" - gondolja Poczak :-)


Ma nem főztem semmit, mert maradékokat ettünk, úgymint borscsot, töltött káposztát szabolcsiasan és póréhagymalevest, valamint van itthon édességnek egy kis zabpelyhes keksz sportszelettel, de úgy látom blogszerzőtársaim se szorgoskodtak ma a konyhában, ezért az idei első hóesést Poczak, a mopsz fogja illusztrálni. Szerintem jobb, mint bármelyik kaja, amit ma estére kitalálhattam volna!



30 megjegyzés:

viki írta...

olyan büszke vagyok rá!!! :)

mazsolla írta...

holnap úúúgy meghempergetem a hóban!!:D

Andi írta...

panírozzad be jól, Mazsi!!!

mazsolla írta...

ne aggódj, egy nagy hógolyót csinálok belőle! (a golyó rész már meg is van :D)

Andi írta...

kettő is!

mazsolla írta...

vagy inkább henger?

viki írta...

de viccesek vagytok!!! >:( amúgy a hó finom és érdekes, a fókuszálás stimmel. ezt üzeni pocó :D..

Andi írta...

jó de ha finom, akkor mér vág ilyen fancsali képet?

viki írta...

hát ilyen nőtt neki! :D

Andi írta...

ja, ilyen van gyárilag? és hogy mutatja ki, ha örül? :-)

mazsolla írta...

ne tudd meg, szörnyű!!

Andi írta...

jézusom, erre mit fog válaszolni viki? :-O

viki írta...

majd 25-én megtudod hihi!

Andi írta...

ha lehet még beleszólásom, nem szeretnék mopszot karácsonyi ajándékba!!! ha van rá egy mód...

mazsolla írta...

addig se takaríts, felesleges...:D

Andi írta...

A MOPSZ NINCS MEGHÍVVA! :-)

viki írta...

ha kicsit visszaveszel, lehet nem kapsz csak egy ebédnyire :D

Andi írta...

máris visszavettem!

Mari írta...

de kis tündér, mopszot akarok:)))

csincsilla írta...

annyira édi!!!! remélem, kapsz egyet!

zokni írta...

Egy egész alommmal neki! És még a végén ezt a tündéri Mopszot is akarja :)

segebaga írta...

És legalább lesz egy csomó kuktája :)

tata írta...

ti már megint mopszot akartok ebédelni???? :)

segebaga írta...

Ki akar MOPSZOT enni???

csincsilla írta...

én:)

Marcsi írta...

Én pedig szívesen nézegetem Poczakot napok óta, mert gyönyörűűű- de szívesen nézegetnék már valami új receptet is..khmmmm

Marcsi írta...

jah, s ha Poczak nincs meghívva a karácsonyi vacsorára, én meghívom hozzánk :) itt sem fog éhen halni :)

Mari írta...

Andika, Ica, mi ez a lazaság? Szeretnénk jó recepteket látni már

FZsuzsi írta...

Andika,
csak ájulok az ajándék szépségén és kedvességén:)nagyon szépen köszönöm!!!!
A finomságáról nem is beszélve!!!!
Tényleg jó dolog, ha valaki ilyen jól tud sütni - nagy ajándék ez a sorstól-nekünk is:)
tsók, Boldog Ünnepeket az egész Családnak, Zs.

Bea írta...

Én csak arra vagyok kiváncsi, hogy ha az első hó ilyen hatással volt Poczak arckifejezésére, milyen érzéseket váltott ki belőle a szombati nagy havazás??? :):)