2022. április 20., szerda

Tejmentes kókuszgolyó


A hétvégi kirándulásra hozta Gabi ezt a tejmentes kókuszgolyót, és a maradékot nekem is adta. Eddig nem voltam oda ezért a desszertért, de most megkóstoltam, mert éppen gyűjtöm a tejmentes recepteket, és kiderült, hogy finom. Ehhez az is kell, hogy ezek a golyók ilyen picikék legyenek, egy-egy falat mindegyik. Persze lehet kényeskedve két-két falatban is enni, ez mindegy, a lényeg, hogy nagyon vonzó a méret. A kicsik aranyosabbak szerintem.

Hozzávalók:

  • fél csomag (kb. 25 dkg) kekszmorzsa
  • 3 evőkanálnyi holland kakaó
  • kb. 2 púpozott evőkanál szilvalekvár
  • 1 evőkanál méz
Ezt kell jól összekeverni, összegyúrni, és a pici golyócskákat kókuszreszelékben megforgatni. Ha nem áll össze, akkor lehet hozzálöttyinteni egy pici magtejet, de ebben nem volt.


Azt írtam már, hogy a Csúcs-hegyen voltunk hétfőn Gabival, és ott volt ez a gyönyörű fa, vagyis annak a gyönyörű gyökere. Legyen ma ő a cukiság.

Beától találtam egy nem tejmentes kókuszgolyót a blogon, abban van vaj, nem lehet rossz az sem.

4 megjegyzés:

mazsolla írta...

kényeskedve :D :D :D látom magam előtt!!

Andi írta...

Ezt Viki tudta jól bemutatni 2 éves korában! Vagy most is? Két ujjal összecsippenteni, nehogy bepiszkítsam az ujjaimat...

mazsolla írta...

ki kéne próbálni, a következő családi eseményen vigyél neki egy tesztgolyót!

Andi írta...

Lendicsek! Szabi álljon készen a fényképezőgéppel!