2022. május 12., csütörtök

Étlap Mazsinak


Mazsi a fodrászom (is), senki nem tudja olyan jól levágni a hajamat, mint ő. Legelső alkalom után (az ismerősök) folyton megállítottak az utcán, hogy milyen jó a hajam, mit csináltam vele. Azóta már megszokták, nem állítanak meg, pedig ugyanolyan jó minden alkalommal. 

Amikor átjön, szerencsére nemcsak a hajammal foglalkozunk, hanem a világmegváltással is, és ehhez szoktam készülni némi finomsággal. Legutóbb nem készültem, mert úgy értettem, hogy nincs ideje itt maradni, de aztán hál'istennek maradt, és gyorsan összedobtam egy tonhalas mártogatót. Írok ezért Mazsinak is egy étlapot, hogy tudjon választani, meg hogy valahogy jelezzem neki minden csatornán, hogy várom valamikor. Sajnos nagyon elfoglalt. Ilyenek a jó fodrászok ... és programozók és újlakástulajdonosok.

Mártogatók, szendvicsek

                                    - Réka tonhalas mártogatója - ez volt legutóbb
                                    Füstölt lazacos tojáskrém - kicsit több füstölt hallal 
                                    - Halsaláta (treska) - régóta szemezek vele
                                    Bruschetta-variációk
                                    - Csirkemájpástétom - van a blogban kettő is, de most ez a menő
                                    - Hummusz
                                    - Avokádókrém
                                    - Juhtúrós mártogatós

És a többi

                                    - Lencsefasírt - régóta ki akarom próbálni, bár lehet, nem kéne ilyet ennem 
                                    - Ratatouille 
                                    - Valamilyen paradicsomsaláta
                                    - Thai csirkesaláta
                                    - Muszaka

Desszert

Desszert ugye a fröcsi szokott lenni, de ezek nagyon-nagyon érdekelnek a blogból, és Mazsi annyira nyitott mindenféle kísérletre, szóval ezek valamikor:

                                    - Süsse grütze - nagyon érdekel
                                    - Finn epres csoda (vispipuuro)
                                    - Almás mákpuding sütve - bár Mazsi nem szereti a mákot, na mindegy...

Ezt ne most

                                    - Sajttal és fetás spenóttal töltött csirkemell rántva

Most nem tudok több kaját nézegetni, mert mindjárt éhen halok. Bármilyen javaslatot szívesen fogadok, kivéve az "Ezt ne most" cím alatt lévőket.

Amyke ma megint napköziben van. Vajon ő mit választana?

4 megjegyzés:

mazsolla írta...

Annyira borzasztó vagyok, még erre a posztra is napokkal később kommentelek. :"((( Jövő héten megcsináljuk, eskü!! És ha már itt tartunk, jól átgondoltam a lehetőségeim, és a bruschettára szavaznék házi ciabattával. köszönömszépen!

(felettébb érdekes az "ezt ne most" szekció...! :DDD nembaj, nem adom fel, egyszer meg KELL csinálnod, az ígéret szép szó! :D)

Andi írta...

Ne aggódj, én is végigrohanom az életemet! Majd egyeztetünk, ne aggódj, tényleg nem csak rajtad múlik most, nekem is folyton van valami. Fú, én is a bruschettát választottam volna, ha engem kérdezem.

(igen, mindenképpen meglesz még ezen a nyáron, amikor lehet szellőztetni utána! Eskü!)

mazsolla írta...

Dejóóóóó, akkor jövő héten bruschetta party!

Andi írta...

Szerdán!